Camião polibenne Mercedes-Benz SK 2527 6x2 HOOK-ARM SYSTEM WITH HMF CRANE (V6 ENGINE / ZF MANUA

PDF
Camião polibenne Mercedes-Benz SK 2527 6x2 HOOK-ARM SYSTEM WITH HMF CRANE (V6 ENGINE / ZF MANUA - Autoline
Camião polibenne Mercedes-Benz SK 2527 6x2 HOOK-ARM SYSTEM WITH HMF CRANE (V6 ENGINE / ZF MANUA | Imagem 1 - Autoline
Camião polibenne Mercedes-Benz SK 2527 6x2 HOOK-ARM SYSTEM WITH HMF CRANE (V6 ENGINE / ZF MANUA | Imagem 2 - Autoline
Camião polibenne Mercedes-Benz SK 2527 6x2 HOOK-ARM SYSTEM WITH HMF CRANE (V6 ENGINE / ZF MANUA | Imagem 3 - Autoline
Camião polibenne Mercedes-Benz SK 2527 6x2 HOOK-ARM SYSTEM WITH HMF CRANE (V6 ENGINE / ZF MANUA | Imagem 4 - Autoline
Camião polibenne Mercedes-Benz SK 2527 6x2 HOOK-ARM SYSTEM WITH HMF CRANE (V6 ENGINE / ZF MANUA | Imagem 5 - Autoline
Camião polibenne Mercedes-Benz SK 2527 6x2 HOOK-ARM SYSTEM WITH HMF CRANE (V6 ENGINE / ZF MANUA | Imagem 6 - Autoline
Camião polibenne Mercedes-Benz SK 2527 6x2 HOOK-ARM SYSTEM WITH HMF CRANE (V6 ENGINE / ZF MANUA | Imagem 7 - Autoline
Camião polibenne Mercedes-Benz SK 2527 6x2 HOOK-ARM SYSTEM WITH HMF CRANE (V6 ENGINE / ZF MANUA | Imagem 8 - Autoline
Camião polibenne Mercedes-Benz SK 2527 6x2 HOOK-ARM SYSTEM WITH HMF CRANE (V6 ENGINE / ZF MANUA | Imagem 9 - Autoline
Camião polibenne Mercedes-Benz SK 2527 6x2 HOOK-ARM SYSTEM WITH HMF CRANE (V6 ENGINE / ZF MANUA | Imagem 10 - Autoline
Camião polibenne Mercedes-Benz SK 2527 6x2 HOOK-ARM SYSTEM WITH HMF CRANE (V6 ENGINE / ZF MANUA | Imagem 11 - Autoline
Camião polibenne Mercedes-Benz SK 2527 6x2 HOOK-ARM SYSTEM WITH HMF CRANE (V6 ENGINE / ZF MANUA | Imagem 12 - Autoline
Camião polibenne Mercedes-Benz SK 2527 6x2 HOOK-ARM SYSTEM WITH HMF CRANE (V6 ENGINE / ZF MANUA | Imagem 13 - Autoline
Camião polibenne Mercedes-Benz SK 2527 6x2 HOOK-ARM SYSTEM WITH HMF CRANE (V6 ENGINE / ZF MANUA | Imagem 14 - Autoline
Camião polibenne Mercedes-Benz SK 2527 6x2 HOOK-ARM SYSTEM WITH HMF CRANE (V6 ENGINE / ZF MANUA | Imagem 15 - Autoline
Camião polibenne Mercedes-Benz SK 2527 6x2 HOOK-ARM SYSTEM WITH HMF CRANE (V6 ENGINE / ZF MANUA | Imagem 16 - Autoline
Camião polibenne Mercedes-Benz SK 2527 6x2 HOOK-ARM SYSTEM WITH HMF CRANE (V6 ENGINE / ZF MANUA | Imagem 17 - Autoline
Camião polibenne Mercedes-Benz SK 2527 6x2 HOOK-ARM SYSTEM WITH HMF CRANE (V6 ENGINE / ZF MANUA | Imagem 18 - Autoline
Está interessado no anúncio?
1/18
PDF
18 200 €
Preço sem impostos
Contacte o vendedor
Marca: Mercedes-Benz
Ano: 1992-06
Primeiro registo: 1992-06
Quilometragem: 686 000 km
Capacidade de carga: 12 070 kg
Peso líquido: 12 930 kg
Peso bruto: 25 000 kg
Localização: Países Baixos Meerkerk6507 km to "United States/Columbus"
Identificação do stock do negociante: SN 58691579
Data de publicação: mais de um mês
Descrição
Modelo: HUFFERMAN 20.000 KG. HOOK-ARM LIFT
Depósito de combustível: 300 l
Motor
Potência: 272 cv (200 kW)
Combustível: gasóleo
Volume: 9 572 cm³
Número de cilindros: 6
Euro: Euro 2
Caixa de velocidades
Tipo: manual
Velocidades: 8
Eixos
Eixos: 3
Configuração do eixo: 6x2
Suspensão: mola/pneumática
Distância entre eixos: 4 800 mm
Rodas duplas
Primeiro eixo: 385/65R22,5, travões - de tambor
Segundo eixo: 315/80R22,5, travões - de tambor
Terceiro eixo: 315/80R22,5, travões - de tambor
Travões
ABS
Interior e conforto
Desembaciador de espelhos
Multimédia
Auto-rádio: CD
Funções de segurança
Limitador de velocidade
Bloqueio do diferencial
Equipamento adicional
PTO
Grua auxiliar
Equipamento adicional
Caixa de ferramentas
Estado
Estado: usados
Informação adicional
Cor: branco

Informação adicional — Camião polibenne Mercedes-Benz SK 2527 6x2 HOOK-ARM SYSTEM WITH HMF CRANE (V6 ENGINE / ZF MANUA

Português
= Additional options and accessories =

- 8 Gears manual gearbox
- 200 Liter Fueltank
- Controlled slip differential
- Differential Lock
- DRUM BRAKES
- Hub reduction
- Hydraulic Kit
- Lift axle
- Luxery driversseat
- STEEL SUSPENSION

= Remarks =

GOOD CONDITION MERCEDES-BENZ SK2527 V6 6x2 FULL STEEL CHASSIS WITH 20.000 KG HOOK-ARM SYSTEM & HMF F1150 CRANE BEHIND CABIN!!
270HP, V6 ENGINE (MECHANICAL PUMP AND INJECTORS)!!
MANUAL GEARBOX!!
REDUCTION AXLE!!
STEEL SUSPENSION BACK AXLE!!
P.T.O.!!
HYDRAULIC KIT!!
ETC.!!

HUFFERMAN 20.000 KG. HOOK-ARM CONTAINER SYSTEM (6.20 M. LONG)!!
HMF F1150 CRANE BEHIND CABINE WITH 2 HYDRAULIC SLIDING SECTIONS!!

TRUCK IS IN GOOD WORKING AND DRIVING CONDITION, READY FOR THE JOB!!

MORE MERCEDES-BENZ 4x2 / 4x4 / 6x4 / 8x4 (CONSTRUCTION) TRUCKS IN STOCK FOR SALE!! (>75 TRUCKS/TRAILERS IN STOCK)!!

PLEASE CHECK OUR WEBSITE; mostrar contactos

SHIPMENT, STACKING, TRANSPORT OR LOADING?, NO PROBLEM FOR US, WE ARE AN "ONE STOP SHOP" COMPANY!!

YOU CAN ALSO CHECK OUR COMPANY MOVIE ON YOUTUBE FOR THE FIRST IMPRESSION!! ( mostrar contactos )

ENGEL TRUCKS; "YOUR GLOBAL TRADING PARTNER"

= More information =

General information
Cab: day

Transmission
Transmission: ZF 8 GEARS MANUAL GEARBOX, 8 gears, Manual gearbox

Axle configuration
Front axle: Tyre size: 385/65R22,5; Max. axle load: 7500 kg; Steering; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Rear axle 1: Tyre size: 315/80R22,5; Max. axle load: 13000 kg; Tyre profile left inner: 60%; Tyre profile left outer: 60%; Tyre profile right outer: 60%; Tyre profile right outer: 60%; Reduction: hub reduction
Rear axle 2: Tyre size: 315/80R22,5; Max. axle load: 6500 kg; Tyre profile left: 20%; Tyre profile right: 20%

Functional
Crane: HMF F1150 WITH 2 HYDRAULIK SLIDING SECTIONS, year of manufacture 1992, behind the cab
Make of bodywork: HUFFERMAN HUFFERMAN 20.000 KG. HOOK-ARM LIFT

Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good

Additional information
Please contact Sales Department or Erik Engel for more information
- Блокировка на диференциала
- Диференциал с контролирано приплъзване
- Диференциал с ограничено приплъзване
- Колесен редуктор
= Další možnosti a příslušenství =

- Diferenciál s brzdou
- Omezený rozdíl v prokluzu
- Redukce náboje
- Uzávěrka diferenciálu

= Další informace =

Obecné informace
Kabina: den

Převodovka
Převodovka: ZF 8 GEARS MANUAL GEARBOX, 8 převody, Manuální

Konfigurace náprav
Přední náprava: Velikost pneumatiky: 385/65R22,5; Max. zatížení nápravy: 7500 kg; Řízení; Profil pneumatiky vlevo: 40%; Profil pneumatiky vpravo: 40%
Zadní náprava 1: Velikost pneumatiky: 315/80R22,5; Max. zatížení nápravy: 13000 kg; Profil pneumatiky uvnitř vlevo: 60%; Profil pneumatiky ponecháno venku: 60%; Profil pneumatiky uvnitř vpravo: 60%; Profil pneumatiky vpravo venku: 60%
Zadní náprava 2: Velikost pneumatiky: 315/80R22,5; Max. zatížení nápravy: 6500 kg; Profil pneumatiky vlevo: 20%; Profil pneumatiky vpravo: 20%

Funkční
Jeřáb: HMF F1150 WITH 2 HYDRAULIK SLIDING SECTIONS, rok výroby 1992, za kabinou
Značka karoserie: HUFFERMAN HUFFERMAN 20.000 KG. HOOK-ARM LIFT

Stát
Obecný stav: dobrý
Technický stav: dobrý
Optický stav: dobrý
= Weitere Optionen und Zubehör =

- 8 Gange Getriebe Handschaltung
- BLATT GEFEDERT
- Comfortsitze Fahrer
- Differentialsperre
- Differentialsperre
- Hydraulic Anlage
- Lift Achse
- Nabenreduktion

= Anmerkungen =

GOOD CONDITION MERCEDES-BENZ SK2527 V6 6x2 FULL STEEL CHASSIS WITH 20.000 KG HOOK-ARM SYSTEM & HMF F1150 CRANE BEHIND CABIN!!
270HP, V6 ENGINE (MECHANICAL PUMP AND INJECTORS)!!
MANUAL GEARBOX!!
REDUCTION AXLE!!
STEEL SUSPENSION BACK AXLE!!
P.T.O.!!
HYDRAULIC KIT!!
ETC.!!

HUFFERMAN 20.000 KG. HOOK-ARM CONTAINER SYSTEM (6.20 M. LONG)!!
HMF F1150 CRANE BEHIND CABINE WITH 2 HYDRAULIC SLIDING SECTIONS!!

TRUCK IS IN GOOD WORKING AND DRIVING CONDITION, READY FOR THE JOB!!

MORE MERCEDES-BENZ 4x2 / 4x4 / 6x4 / 8x4 (CONSTRUCTION) TRUCKS IN STOCK FOR SALE!! (>75 TRUCKS/TRAILERS IN STOCK)!!

PLEASE CHECK OUR WEBSITE; mostrar contactos

SHIPMENT, STACKING, TRANSPORT OR LOADING?, NO PROBLEM FOR US, WE ARE AN "ONE STOP SHOP" COMPANY!!

YOU CAN ALSO CHECK OUR COMPANY MOVIE ON YOUTUBE FOR THE FIRST IMPRESSION!! ( mostrar contactos )

ENGEL TRUCKS; "YOUR GLOBAL TRADING PARTNER"

= Weitere Informationen =

Allgemeine Informationen
Kabine: Tag

Getriebe
Getriebe: ZF 8 GEARS MANUAL GEARBOX, 8 Gänge, Schaltgetriebe

Achskonfiguration
Vorderachse: Refenmaß: 385/65R22,5; Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse 1: Refenmaß: 315/80R22,5; Max. Achslast: 13000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 60%; Reifen Profil links außen: 60%; Reifen Profil rechts innerhalb: 60%; Reifen Profil rechts außen: 60%
Hinterachse 2: Refenmaß: 315/80R22,5; Max. Achslast: 6500 kg; Reifen Profil links: 20%; Reifen Profil rechts: 20%

Funktionell
Kran: HMF F1150 WITH 2 HYDRAULIK SLIDING SECTIONS, Baujahr 1992, hinter der Kabine
Marke des Aufbaus: HUFFERMAN HUFFERMAN 20.000 KG. HOOK-ARM LIFT

Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut

Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Sales Department oder Erik Engel, um weitere Informationen zu erhalten.
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Differentialespærre
- Navreduktion
- Spærredifferentiale
- Styret spærredifferentiale

= Yderligere oplysninger =

Generelle oplysninger
Førerhus: day cab

Transmission
Transmission: ZF 8 GEARS MANUAL GEARBOX, 8 gear, Manuel gearkasse

Akselkonfiguration
Foraksel: Dækstørrelse: 385/65R22,5; Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Bagaksel 1: Dækstørrelse: 315/80R22,5; Maks. akselbelastning: 13000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 60%; Dækprofil venstre udvendige: 60%; Dækprofil højre udvendige: 60%; Dækprofil højre udvendige: 60%
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 315/80R22,5; Maks. akselbelastning: 6500 kg; Dækprofil venstre: 20%; Dækprofil højre: 20%

Funktionelle
Kran: HMF F1150 WITH 2 HYDRAULIK SLIDING SECTIONS, produktionsår 1992, bag førerhuset
Karosserifabrikat: HUFFERMAN HUFFERMAN 20.000 KG. HOOK-ARM LIFT

Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
- Διαφορικό ελεγχόμενης ολίσθησης
- Διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης
- Κλείδωμα διαφορικού
- Μείωση πλήμνης
= Más opciones y accesorios =

- Bloqueo de diferencial
- Diferencial con deslizamiento limitado
- Reducción de buje

= Comentarios =

GOOD CONDITION MERCEDES-BENZ SK2527 V6 6x2 FULL STEEL CHASSIS WITH 20.000 KG HOOK-ARM SYSTEM & HMF F1150 CRANE BEHIND CABIN!!
270HP, V6 ENGINE (MECHANICAL PUMP AND INJECTORS)!!
MANUAL GEARBOX!!
REDUCTION AXLE!!
STEEL SUSPENSION BACK AXLE!!
P.T.O.!!
HYDRAULIC KIT!!
ETC.!!

HUFFERMAN 20.000 KG. HOOK-ARM CONTAINER SYSTEM (6.20 M. LONG)!!
HMF F1150 CRANE BEHIND CABINE WITH 2 HYDRAULIC SLIDING SECTIONS!!

TRUCK IS IN GOOD WORKING AND DRIVING CONDITION, READY FOR THE JOB!!

MORE MERCEDES-BENZ 4x2 / 4x4 / 6x4 / 8x4 (CONSTRUCTION) TRUCKS IN STOCK FOR SALE!! (>75 TRUCKS/TRAILERS IN STOCK)!!

PLEASE CHECK OUR WEBSITE; mostrar contactos

SHIPMENT, STACKING, TRANSPORT OR LOADING?, NO PROBLEM FOR US, WE ARE AN "ONE STOP SHOP" COMPANY!!

YOU CAN ALSO CHECK OUR COMPANY MOVIE ON YOUTUBE FOR THE FIRST IMPRESSION!! ( mostrar contactos )

ENGEL TRUCKS; "YOUR GLOBAL TRADING PARTNER"

= Más información =

Información general
Cabina: día

Transmisión
Transmisión: ZF 8 GEARS MANUAL GEARBOX, 8 marchas, Cambio manual

Configuración de ejes
Eje delantero: Tamaño del neumático: 385/65R22,5; Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 315/80R22,5; Carga máxima del eje: 13000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 60%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 60%; Dibujo del neumático derecha exterior: 60%; Dibujo del neumático derecha exterior: 60%
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 315/80R22,5; Carga máxima del eje: 6500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 20%; Dibujo del neumático derecha: 20%

Funcional
Grúa: HMF F1150 WITH 2 HYDRAULIK SLIDING SECTIONS, año de fabricación 1992, detrás de la cabina
Marca carrocería: HUFFERMAN HUFFERMAN 20.000 KG. HOOK-ARM LIFT

Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
- Navan alennus
- Rajoitetun luiston tasauspyörästö
- Rajoitetun luiston tasauspyörästö
- Tasauspyörästön lukko
= Plus d'options et d'accessoires =

- Blocage de différentiel
- Différentiel d'écartement
- LAMES
- Réduction au moyeu

= Remarques =

GOOD CONDITION MERCEDES-BENZ SK2527 V6 6x2 FULL STEEL CHASSIS WITH 20.000 KG HOOK-ARM SYSTEM & HMF F1150 CRANE BEHIND CABIN!!
270HP, V6 ENGINE (MECHANICAL PUMP AND INJECTORS)!!
MANUAL GEARBOX!!
REDUCTION AXLE!!
STEEL SUSPENSION BACK AXLE!!
P.T.O.!!
HYDRAULIC KIT!!
ETC.!!

HUFFERMAN 20.000 KG. HOOK-ARM CONTAINER SYSTEM (6.20 M. LONG)!!
HMF F1150 CRANE BEHIND CABINE WITH 2 HYDRAULIC SLIDING SECTIONS!!

TRUCK IS IN GOOD WORKING AND DRIVING CONDITION, READY FOR THE JOB!!

MORE MERCEDES-BENZ 4x2 / 4x4 / 6x4 / 8x4 (CONSTRUCTION) TRUCKS IN STOCK FOR SALE!! (>75 TRUCKS/TRAILERS IN STOCK)!!

PLEASE CHECK OUR WEBSITE; mostrar contactos

SHIPMENT, STACKING, TRANSPORT OR LOADING?, NO PROBLEM FOR US, WE ARE AN "ONE STOP SHOP" COMPANY!!

YOU CAN ALSO CHECK OUR COMPANY MOVIE ON YOUTUBE FOR THE FIRST IMPRESSION!! ( mostrar contactos )

ENGEL TRUCKS; "YOUR GLOBAL TRADING PARTNER"

= Plus d'informations =

Informations générales
Cabine: jour

Transmission
Transmission: ZF 8 GEARS MANUAL GEARBOX, 8 vitesses, Commande manuelle

Configuration essieu
Essieu avant: Dimension des pneus: 385/65R22,5; Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 315/80R22,5; Charge maximale sur essieu: 13000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 60%; Sculptures des pneus gauche externe: 60%; Sculptures des pneus droit externe: 60%; Sculptures des pneus droit externe: 60%
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 315/80R22,5; Charge maximale sur essieu: 6500 kg; Sculptures des pneus gauche: 20%; Sculptures des pneus droite: 20%

Pratique
Grue: HMF F1150 WITH 2 HYDRAULIK SLIDING SECTIONS, année de construction 1992, derrière la cabine
Marque de construction: HUFFERMAN HUFFERMAN 20.000 KG. HOOK-ARM LIFT

Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
- Blokada diferencijala
- Kontrolirani diferencijal proklizavanja
- Ograničeni diferencijal proklizavanja
- Redukcija na glavčini
= További opciók és tartozékok =

- Differenciálzár
- Kerékagy-áttétel
- Korlátozott csúszáskülönbség
- Szabályozott önzáró differenciálmű

= További információk =

Általános információk
Kabin: nap

Sebességváltó
Sebességváltó: ZF 8 GEARS MANUAL GEARBOX, 8 fogaskerekek, Kézi

Tengelykonfiguráció
Első tengely: Gumiabroncs mérete: 385/65R22,5; Maximális tengelyterhelés: 7500 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 40%; Gumiabroncs profilja jobbra: 40%
Hátsó tengely 1: Gumiabroncs mérete: 315/80R22,5; Maximális tengelyterhelés: 13000 kg; Gumiabroncs profilja belül balra: 60%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 60%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 60%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 60%
Hátsó tengely 2: Gumiabroncs mérete: 315/80R22,5; Maximális tengelyterhelés: 6500 kg; Gumiabroncs profilja balra: 20%; Gumiabroncs profilja jobbra: 20%

Funkcionális
Daru: HMF F1150 WITH 2 HYDRAULIK SLIDING SECTIONS, építési év 1992, a vezetőfülke mögött
Karosszéria gyártmánya: HUFFERMAN HUFFERMAN 20.000 KG. HOOK-ARM LIFT

Állam
Általános állapot: jó
Műszaki állapot: jó
Optikai állapot: jó
= Opções e acessórios adicionais =

- Bloqueio do diferencial
- Diferencial de deslizamento controlado
- Diferencial de deslize limitado
- Redução do cubo

= Mais informações =

Informações gerais
Cabina: dia

Transmissão
Transmissão: ZF 8 GEARS MANUAL GEARBOX, 8 velocidades, Caixa de velocidades manual

Configuração dos eixos
Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 385/65R22,5; Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 315/80R22,5; Máx carga por eixo: 13000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 60%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 60%; Perfil do pneu exterior direito: 60%; Perfil do pneu exterior direito: 60%
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 315/80R22,5; Máx carga por eixo: 6500 kg; Perfil do pneu esquerda: 20%; Perfil do pneu direita: 20%

Funcional
Grua: HMF F1150 WITH 2 HYDRAULIK SLIDING SECTIONS, ano de fabrico 1992, atrás da cabina
Marca da carroçaria: HUFFERMAN HUFFERMAN 20.000 KG. HOOK-ARM LIFT

Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
= Opzioni e accessori aggiuntivi =

- Bloccaggio del differenziale
- Differenziale a slittamento controllato
- Differenziale a slittamento limitato
- Riduzione nel mozzo

= Ulteriori informazioni =

Informazioni generali
Cabina: giorno

Trasmissione
Trasmissione: ZF 8 GEARS MANUAL GEARBOX, 8 ingranaggi, Manuale

Configurazione dell'asse
Asse anteriore: Dimensioni del pneumatico: 385/65R22,5; Carico massimo per asse: 7500 kg; Sterzo; Profilo del pneumatico sinistra: 40%; Profilo del pneumatico destra: 40%
Asse posteriore 1: Dimensioni del pneumatico: 315/80R22,5; Carico massimo per asse: 13000 kg; Profilo del pneumatico interno sinistro: 60%; Profilo del pneumatico lasciato all'esterno: 60%; Profilo del pneumatico interno destro: 60%; Profilo del pneumatico esterno destro: 60%
Asse posteriore 2: Dimensioni del pneumatico: 315/80R22,5; Carico massimo per asse: 6500 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 20%; Profilo del pneumatico destra: 20%

Funzionale
Gru: HMF F1150 WITH 2 HYDRAULIK SLIDING SECTIONS, anno di costruzione 1992, dietro la cabina
Marca della carrozzeria: HUFFERMAN HUFFERMAN 20.000 KG. HOOK-ARM LIFT

Stato
Stato generale: buono
Stato tecnico: buono
Stato ottico: buono
= Aanvullende opties en accessoires =

- 8 Versnellingen handgeschakeld
- 200 liter Brandstoftank
- BLADGEVEERD
- Differentieelblokkering
- Hydraulic set
- Lift-as
- Luxe chauffeurstoel
- Naaf reductie
- Sperdifferentieel
- TROMMEL REMMEN

= Bijzonderheden =

GOOD CONDITION MERCEDES-BENZ SK2527 V6 6x2 FULL STEEL CHASSIS WITH 20.000 KG HOOK-ARM SYSTEM & HMF F1150 CRANE BEHIND CABIN!!
270HP, V6 ENGINE (MECHANICAL PUMP AND INJECTORS)!!
MANUAL GEARBOX!!
REDUCTION AXLE!!
STEEL SUSPENSION BACK AXLE!!
P.T.O.!!
HYDRAULIC KIT!!
ETC.!!

HUFFERMAN 20.000 KG. HOOK-ARM CONTAINER SYSTEM (6.20 M. LONG)!!
HMF F1150 CRANE BEHIND CABINE WITH 2 HYDRAULIC SLIDING SECTIONS!!

TRUCK IS IN GOOD WORKING AND DRIVING CONDITION, READY FOR THE JOB!!

MORE MERCEDES-BENZ 4x2 / 4x4 / 6x4 / 8x4 (CONSTRUCTION) TRUCKS IN STOCK FOR SALE!! (>75 TRUCKS/TRAILERS IN STOCK)!!

PLEASE CHECK OUR WEBSITE; mostrar contactos

SHIPMENT, STACKING, TRANSPORT OR LOADING?, NO PROBLEM FOR US, WE ARE AN "ONE STOP SHOP" COMPANY!!

YOU CAN ALSO CHECK OUR COMPANY MOVIE ON YOUTUBE FOR THE FIRST IMPRESSION!! ( mostrar contactos )

ENGEL TRUCKS; "YOUR GLOBAL TRADING PARTNER"

= Bedrijfsinformatie =

ENGEL TRUCKS B.V. the “One Stop Shop” trading partner in Holland. We are selling vehicles over more than 75 countries in the world!

We can offer you the total package for the truck business like;
• Sales of new-/used trucks/trailers/vans (more than 70 vehicles in stock!!).
• Sales of all kind of trucks parts (new or used).
• Loading/stacking for shipment or transport.
• Shipment, all over the world.
• Transport of your vehicles inside Europe.
• Custom-/export documents.
• Repair of all vehicles in our Workshop.
• Etc.

That’s why ENGEL TRUCKS B.V. is your real “GLOBAL TRADING PARTNER”.

Please contact us for all our possibilities or check our website mostrar contactos

Looking forward doing business with you!!

mostrar contactos

= Meer informatie =

Algemene informatie
Cabine: dag

Transmissie
Transmissie: ZF 8 GEARS MANUAL GEARBOX, 8 versnellingen, Handgeschakeld

Asconfiguratie
Vooras: Bandenmaat: 385/65R22,5; Max. aslast: 7500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras 1: Bandenmaat: 315/80R22,5; Max. aslast: 13000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 60%; Bandenprofiel linksbuiten: 60%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 60%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 60%
Achteras 2: Bandenmaat: 315/80R22,5; Max. aslast: 6500 kg; Bandenprofiel links: 20%; Bandenprofiel rechts: 20%

Functioneel
Kraan: HMF F1150 WITH 2 HYDRAULIK SLIDING SECTIONS, bouwjaar 1992, achter de cabine
Merk opbouw: HUFFERMAN HUFFERMAN 20.000 KG. HOOK-ARM LIFT

Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Sales Department of Erik Engel
- Differensial med begrenset sperre
- Differensialsperre
- Kontrollert differensial med begrenset sperre
- Navreduksjon
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Blokada mechanizmu różnicowego
- Mechanizm różnicowy
- Mechanizm różnicowy o zwiększonym tarciu wewnętrznym – szpera
- Redukcja piasty

= Więcej informacji =

Informacje ogólne
Kabina: dzienna

Skrzynia biegów
Pędnia: ZF 8 GEARS MANUAL GEARBOX, 8 biegi, Manualna skrzynia biegów

Konfiguracja osi
Oś przednia: Rozmiar opon: 385/65R22,5; Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Oś tylna 1: Rozmiar opon: 315/80R22,5; Maksymalny nacisk na oś: 13000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 60%; Profil opon lewa zewnętrzna: 60%; Profil opon prawa zewnętrzna: 60%; Profil opon prawa zewnętrzna: 60%
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 315/80R22,5; Maksymalny nacisk na oś: 6500 kg; Profil opon lewa: 20%; Profil opon prawa: 20%

Funkcjonalność
Żuraw: HMF F1150 WITH 2 HYDRAULIK SLIDING SECTIONS, rok produkcji 1992, z tyłu kabiny
Marka konstrukcji: HUFFERMAN HUFFERMAN 20.000 KG. HOOK-ARM LIFT

Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
- Butuc reductor
- Diferențial blocabil
- Diferențial cu patinare controlată
- Diferențial cu patinare limitată
= Дополнительные опции и оборудование =

- Блокировка дифференциала
- Дифференциал с повышенным внутренним сопротивлением
- Дифференциал с принудительной блокировкой
- Редукторы ступицы

= Дополнительная информация =

Общая информация
Кабина: кабина без спального места (day)

Трансмиссия
Трансмиссия: ZF 8 GEARS MANUAL GEARBOX, 8 передачи, Механическая коробка передач

Конфигурация осей
Передний мост: Размер шин: 385/65R22,5; Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Задний мост 1: Размер шин: 315/80R22,5; Макс. нагрузка на ось: 13000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 60%; Профиль шин левое внешнее: 60%; Профиль шин правое внешнее: 60%; Профиль шин правое внешнее: 60%
Задний мост 2: Размер шин: 315/80R22,5; Макс. нагрузка на ось: 6500 kg; Профиль шин слева: 20%; Профиль шин справа: 20%

Функциональность
Кран: HMF F1150 WITH 2 HYDRAULIK SLIDING SECTIONS, год выпуска 1992, сзади кабины
Марка кузова: HUFFERMAN HUFFERMAN 20.000 KG. HOOK-ARM LIFT

Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
= Ďalšie možnosti a príslušenstvo =

- Diferenciál s riadeným sklzom
- Diferenciál s obmedzeným preklzávaním
- Redukcia náboja
- Uzávierka diferenciálu

= Ďalšie informácie =

Všeobecné informácie
Kabína: deň

Prevodovka
Prevodovka: ZF 8 GEARS MANUAL GEARBOX, 8 prevody, Manuálne

Konfigurácia náprav
Predná náprava: Veľkosť pneumatiky: 385/65R22,5; Max. zaťaženie nápravy: 7500 kg; Riadenie; Profil pneumatiky vľavo: 40%; Profil pneumatiky vpravo: 40%
Zadná náprava 1: Veľkosť pneumatiky: 315/80R22,5; Max. zaťaženie nápravy: 13000 kg; Profil pneumatiky vnútri vľavo: 60%; Profil pneumatiky ponechané vonku: 60%; Profil pneumatiky vnútri vpravo: 60%; Profil pneumatiky mimo pravej strany: 60%
Zadná náprava 2: Veľkosť pneumatiky: 315/80R22,5; Max. zaťaženie nápravy: 6500 kg; Profil pneumatiky vľavo: 20%; Profil pneumatiky vpravo: 20%

Funkčné
Žeriav: HMF F1150 WITH 2 HYDRAULIK SLIDING SECTIONS, rok výroby 1992, za kabínou
Značka karosérie: HUFFERMAN HUFFERMAN 20.000 KG. HOOK-ARM LIFT

Štát
Všeobecný stav: dobré
Technický stav: dobré
Optický stav: dobré
= Extra tillval och tillbehör =

- Differentialbroms
- Differentiallås
- Navreduktion
- Styrd differentialbroms

= Ytterligare information =

Allmän information
Hytt: dag

Transmission
Transmission: ZF 8 GEARS MANUAL GEARBOX, 8 växlar, Manuell

Konfiguration av axlar
Framaxel: Däckets storlek: 385/65R22,5; Max. axellast: 7500 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Bakaxel 1: Däckets storlek: 315/80R22,5; Max. axellast: 13000 kg; Däckprofil inuti vänster: 60%; Däckprofil lämnades utanför: 60%; Däckprofil innanför höger: 60%; Däckprofil utanför höger: 60%
Bakaxel 2: Däckets storlek: 315/80R22,5; Max. axellast: 6500 kg; Däckprofil vänster: 20%; Däckprofil rätt: 20%

Funktionell
Kran: HMF F1150 WITH 2 HYDRAULIK SLIDING SECTIONS, byggnadsår 1992, bakom kabinen
Fabrikat av karosseri: HUFFERMAN HUFFERMAN 20.000 KG. HOOK-ARM LIFT

Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
- Diferansiyel kilidi
- Kilitli diferansiyel
- Kontrollü diferansiyel kilidi
- Poyra hız düşürme
Importante
A presente oferta tem caráter meramente informativo. Para mais informações, queira contactar o vendedor.
Dicas sobre a compra
Dicas de segurança
Verificação do vendedor

Se decidir comprar equipamento a baixo preço, certifique-se de que contacta com o verdadeiro vendedor. Obtenha todas as informações possíveis sobre o proprietário do equipamento. Uma das formas de enganar potenciais clientes consiste em apresentarem-se como uma empresa real. Caso tenha suspeitas, informe-nos sobre as mesmas, para que possamos proceder a controlos adicionais, através do formulário destinado a transmitir comentários e opiniões.

Verificação do preço

Antes de efetuar uma compra, analise atentamente vários ofertas, para ter uma ideia do preço médio de venda do equipamento que escolheu. Se o preço da oferta que mais lhe agrada for muito inferior ao de outras ofertas idênticas, desconfie. Uma diferença de preço significativa pode indicar defeitos ocultos no equipamento ou uma tentativa de cometer atos fraudulentos por parte do vendedor.

Não compre produtos cujo preço se afaste marcadamente do preço médio de produtos similares.

Não efetue pagamentos por conta nem adquira produtos pré-pagos duvidosos. Em caso de dúvida, não receie pedir esclarecimentos e fotografias e documentação adicionais do equipamento, verificar a autenticidade de documentos e fazer perguntas.

Pré-pagamentos duvidosos

É o tipo de fraude mais comum. Vendedores desonestos podem pedir um pagamento por conta ou sinal para assegurar a "reserva" do equipamento. Desta forma, os falsos vendedores podem conseguir um elevado montante e desaparecer, deixando de contactar os compradores e ficando incontactáveis.

As variantes desta fraude podem incluir:
  • A realização do pagamento por conta com cartão
  • Não efetue qualquer pagamento por conta sem documentos que confirmem a transferência do dinheiro, caso tenha dúvidas sobre o vendedor.
  • A transferência do pagamento por conta para a conta do “administrador”
  • Um pedido desta natureza deve alertá-lo, pois é muito provavelmente sinónimo de que está a negociar com um burlão.
  • A transferência do pagamento por conta para a conta de uma empresa com o mesmo nome
  • Seja cauteloso, os burlões podem utilizar nomes de empresas muito conhecidas, aos quais introduzem alterações quase impercetíveis. Se tiver a menor dúvida quanto ao nome da empresa, não efetue qualquer transferência.
  • A substituição de dados na fatura de uma empresa real
  • Antes de efetuar uma transferência, certifique-se de que os dados indicados estão corretos e que correspondem à empresa especificada.
Detetou uma fraude?
Informe-nos
Dicas de segurança
PDF
Vende maquinaria ou veículos?
Faça-o connosco!
Anúncios similares
Preço sob consulta
Camião polibenne
1992
614 637 km
Potência 330 cv (243 kW) Combustível gasóleo Configuração do eixo 6x2 Suspensão mola/pneumática
Países Baixos, Roosendaal
Contacte o vendedor
Preço sob consulta
Camião polibenne
1992
Potência 310 cv (228 kW) Euro Euro 1 Combustível gasóleo Capacidade de carga 10 800 kg
Países Baixos, Weert
C.A.B. Truck Trading BV
6 anos na Autoline
Contacte o vendedor
20 800 € Sem impostos
Camião polibenne
1997
100 500 km
Potência 394 cv (290 kW) Euro Euro 3 Combustível gasóleo Capacidade de carga 13 150 kg Configuração do eixo 6x2 Suspensão mola/pneumática
Países Baixos, Meerkerk
Engel Trucks B.V.
12 anos na Autoline
Contacte o vendedor
17 500 € Sem impostos
Camião polibenne
2004
489 368 km
Potência 280 cv (206 kW) Euro Euro 3 Combustível gasóleo Capacidade de carga 13 240 kg Configuração do eixo 6x4 Suspensão mola/mola
Países Baixos, Lelystad
Socar Carmarket Lelystad BV
9 anos na Autoline
Contacte o vendedor
Preço sob consulta
Camião polibenne
1991
Potência 290 cv (213 kW) Combustível gasóleo Configuração do eixo 6x4
Países Baixos, Weert
C.A.B. Truck Trading BV
6 anos na Autoline
Contacte o vendedor
Preço sob consulta
Camião polibenne
1993
Potência 313 cv (230 kW) Combustível gasóleo Capacidade de carga 14 300 kg Configuração do eixo 6x4
Países Baixos, Weert
C.A.B. Truck Trading BV
6 anos na Autoline
Contacte o vendedor
24 500 € Sem impostos
Camião polibenne
2010
263 072 km
Potência 156 cv (115 kW) Euro Euro 5 Combustível gasóleo Capacidade de carga 1 540 kg Configuração do eixo 4x2 Suspensão mola/pneumática
Países Baixos, Andelst
CLEANMAT
14 anos na Autoline
Contacte o vendedor
22 950 € Sem impostos
Camião polibenne
2007
385 000 km
Potência 286 cv (210 kW) Euro Euro 4 Combustível gasóleo Capacidade de carga 13 140 kg Configuração do eixo 6x2
Países Baixos, Hoenzadriel
Van Hezik Machines
1 ano na Autoline
Contacte o vendedor
18 600 € Sem impostos
Camião polibenne
2007
600 500 km
Potência 360 cv (265 kW) Euro Euro 3 Combustível gasóleo Capacidade de carga 21 835 kg Configuração do eixo 6x4 Suspensão mola/mola
Países Baixos, Meerkerk
Engel Trucks B.V.
12 anos na Autoline
Contacte o vendedor
Preço sob consulta
Camião polibenne
1989
198 600 km
Potência 290 cv (213 kW) Combustível gasóleo Capacidade de carga 14 800 kg Configuração do eixo 6x6 Suspensão mola/mola
Países Baixos, Weert
C.A.B. Truck Trading BV
6 anos na Autoline
Contacte o vendedor
16 900 € Sem impostos
Camião polibenne
1995
412 884 km
Potência 245 cv (180 kW) Euro Euro 2 Combustível gasóleo Configuração do eixo 4x4
Alemanha, Bovenden
Gassmann GmbH
12 anos na Autoline
Contacte o vendedor
45 000 € Sem impostos
Camião polibenne
2016
496 749 km
Potência 430 cv (316 kW) Euro Euro 6 Combustível gasóleo Capacidade de carga 16 000 kg Configuração do eixo 6x2 Suspensão mola/pneumática
Países Baixos, Andelst
CLEANMAT
14 anos na Autoline
Contacte o vendedor
29 900 € Sem impostos
Camião polibenne
2013
616 802 km
Potência 421 cv (309 kW) Euro Euro 6 Combustível gasóleo Capacidade de carga 15 850 kg Configuração do eixo 6x2
Países Baixos, Est
TN Trading BV
3 anos na Autoline
Contacte o vendedor
36 900 € Sem impostos
Camião polibenne
2010
483 259 km
Potência 320 cv (235 kW) Euro Euro 5 Combustível gasóleo Capacidade de carga 14 380 kg Configuração do eixo 6x2
Países Baixos, Rheden
Contacte o vendedor
32 500 € Sem impostos
Camião polibenne
1998
408 842 km
Potência 313 cv (230 kW) Euro Euro 2 Combustível gasóleo Capacidade de carga 6 240 kg Configuração do eixo 4x4 Suspensão mola/mola
Países Baixos, Andelst
CLEANMAT
14 anos na Autoline
Contacte o vendedor
18 950 € Sem impostos
Camião polibenne
1996
273 268 km
Potência 244 cv (179 kW) Euro Euro 1 Combustível gasóleo Capacidade de carga 8 960 kg Configuração do eixo 4x2 Suspensão mola/mola
Países Baixos, Oud Gastel
Gema Trading B.V.
10 anos na Autoline
Contacte o vendedor
29 950 € Sem impostos
Camião polibenne
2016
544 495 km
Potência 421 cv (309 kW) Euro Euro 6 Combustível gasóleo Capacidade de carga 15 631 kg Configuração do eixo 6x2 Suspensão mola/pneumática
Países Baixos, Holten
CABSTORE
7 anos na Autoline
Contacte o vendedor
8 950 € Sem impostos
Camião polibenne
1991
383 795 km
Combustível gasóleo Configuração do eixo 4x4 Suspensão mola/mola
Países Baixos, Groot-Ammers
RH Trucks BV
10 anos na Autoline
Contacte o vendedor
70 000 € Sem impostos
Camião polibenne
2019
360 500 km
Potência 430 cv (316 kW) Euro Euro 6 Combustível gasóleo Capacidade de carga 14 600 kg Configuração do eixo 6x2 Suspensão mola/pneumática
Países Baixos, Hoogerheide
Contacte o vendedor
8 000 €
Camião polibenne
1980
369 599 km
Potência 192 cv (141 kW) Combustível gasóleo Capacidade de carga 5 890 kg Configuração do eixo 4x2 Suspensão mola/mola
Países Baixos, Susteren
Stedefra
14 anos na Autoline
Contacte o vendedor